top of page

Work in Service

Gaat het niet altijd in de eerste plaats om relaties?

Hoe is dit in uw werk, met uw cliënten en met uw team?  Hoe beter de (werk)relatie, het rapport met uw cliënt, hoe groter de kans dat de behandeling succesvol verloopt. 

 

Dit geldt evenzeer voor ons in het contact met u als klant. Onze benadering is dan ook:

eerst de relatie, daarna de business. 

 

De werkwijze van Work in Service is om samen te bekijken wat uw verhaal, uw situatie, uw vraag is. Wij zijn altijd transparant en concreet over wat wij kunnen betekenen voor u.  We doen wat we zeggen. 

 

Voor veel psychologische hulpverleners is het, te midden van alle verplichtingen, een uitdaging geworden om de relatie met de cliënt primair te houden én plezier en voldoening te blijven houden in het werk. Door de administratieve druk die ontstaat door voorschriften, regelgeving, vereiste verantwoordingen of contracteringsperikelen wordt dit steeds lastiger.

 

Work in Service is er om u te ondersteunen en te ontlasten zodat u datgene kunt doen waar uw kwaliteiten liggen en u zich kunt richten op wat u in uw werk en in uw leven belangrijk vindt.

 

Onze expertise en ervaring kunnen op drie manieren worden ingezet: ​

  • Opleiding, training & instructie

  • Consultancy

  • Praktijkondersteuning & administratieve diensten.

 

Onder 'Onze diensten' wordt een verdere uitwerking gegeven van ons dienstenaanbod. Altijd is het  maatwerk om gezamenlijk vast te stellen wat op een bepaald moment in uw situatie het best van toepassing is. 

 

Het werkgebied van Work in Service is geheel Nederland.  Wij komen graag naar u toe, maar hebben ook uitgebreide faciliteiten voor samenwerking op afstand (teleconferencing, webinars). 

 

Heeft u een vraag of een (tijdelijk) probleem? 

Wij nemen graag de tijd voor u.  Ook als daar geen directe opdracht uit voort komt.

Zo gaan we te werk. Want wellicht is wat informatie of een advies al voldoende voor u.  

Wij nemen graag de tijd voor u
06 - 34821684
bottom of page